Radius 103

taxidriver
Inlägg: 586
Blev medlem: ons 05 maj 2010, 08:47
Ort: Uddevalla

Radius 103

Inlägg av taxidriver »

fick tag på en radius 103 i ett mycket bra skick i går. Det enda som saknades på lyktan var pumpstången och pumplocket, men tänkte att sånna har man ju liggandes i "bra att ha lådan". Så enkelt var det inte utan att det verkar som att 103an har en helt egen modell :(

Locket och pumpen är något större i diameter än normalt. Nån som har nått liggandes eller vet om det kanske passar med en frå tex en petromax eller liknande?
Användarens profilbild
jukka_t
Webbplatsadministratör
Inlägg: 1524
Blev medlem: lör 27 mar 2010, 08:41
Ort: Göteborg

Re: Radius 103

Inlägg av jukka_t »

taxidriver skrev:fick tag på en radius 103 i ett mycket bra skick i går. Det enda som saknades på lyktan var pumpstången och pumplocket, men tänkte att sånna har man ju liggandes i "bra att ha lådan". Så enkelt var det inte utan att det verkar som att 103an har en helt egen modell :(

Locket och pumpen är något större i diameter än normalt. Nån som har nått liggandes eller vet om det kanske passar med en frå tex en petromax eller liknande?
Den kan bli svår att få tag på tror jag......

NOT :-)

I en Traderaauktion med namnet "reservdelar" fick jag en Optimus 255 utan glas och en toppdel till min radius 103
och en extra pumpstång :-)

Bild

Du ville ha ett glas av mig oxo,... kan skicka i samma paket eller om du är i GBG så kom över en sväng vettja...

SL!
Jukka
Skriv svar