Märklig dröm...

Användarens profilbild
Zanoj

Märklig dröm...

Inlägg av Zanoj »

Det här kanske inte hör till forumet men lite humor är det...
Periodvis drömmer jag mycket och nu har forumet slagit till :lol:

Iaf var jag , i drömmen, på kusten söderut nånstans och gick med barnvagn och familj.
Terrängen var väldigt brant och vi försökte ta oss upp till ett gästgiveri som drevs och
ägdes av Jukka...
Träffade där personal som försökte förklara för mej var jag kunde hitta honom, men hela tiden var det träd i vägen.
Jag fick alltså aldrig träffa dej Jukka... ;)

I verkligheten har vi varken träffats eller pratat med varandra, så påverkan härifrån måste vara påtaglig.

Vi kanske skulle ta en grön på burk nån gång...

mvh zanoj
Saknar du något? Köp det!
Användarens profilbild
jukka_t
Webbplatsadministratör

Re: Märklig dröm...

Inlägg av jukka_t »

.

Hehe,,,

Skoj dröm, det var en drömtydare på TV4 häromdagen, man kunde ringa in o få en tolkning på sin dröm, hade vart intressant
o fått höra en tydning på denna :-)

Själv drömmer jag väldigt sällan, men häromnatten drömde jag att vi hade fått in en stor skalbagge i sovrummet, en såndär
med stora böjda antenner fram, tanten var panikslagen o skrek, jag tog fram en såndär elektrisk flugsmälla och drämde till den
i luften (den flög), small till som fan och skalbaggen dog direkt, drömmen var så verklig att när klockan ringde på morgonen
så tände jag ljuset och letade efter skalbaggen en stund, mitt i letandet kom jag på att det måste vart en dröm :-)

SL!
Jukka
Skriv svar