.
Har vart rejält blåsigt här i GBG idag, nu verkar det lätta lite.
Först jagade jag dom tunga utemöblerna som åkte kana på verandan, sen vältte hammocken, sen jagade jag
locket till Webergrillen, år se om det ligger träd över vägen imorgon bitti, motorsågen är fulltankad ...
Hur har det vart i övriga landet?
SL!
Jukka
Blåsigt i GBG...
Re: Blåsigt i GBG...
Här blåste givetvis också rejält, och strömavbrott hela dagen tills långt fram på kvällen.
Det positiva var ju att man fick köra lite pumpprylar på riktigt, och inte bara för skojs skull.
Det positiva var ju att man fick köra lite pumpprylar på riktigt, och inte bara för skojs skull.

- stepside55
- Webbplatsadministratör
På sydostkusten var det lite småblåsigt under gårdagen, men det blåste upp rejält framåt natten. Då fick vi väl er vind. Avtog sedan framåt 4-5 snåret på morgonen.
mvh
Joakim
mvh
Joakim
Turgubbe med strömavbrott...Christer skrev: Det positiva var ju att man fick köra lite pumpprylar på riktigt, och inte bara för skojs skull.
Jag hade tankat 994an, tankat en Optimus 8a, fyllt en 5 litersdunke med vatten, letat fram den fina
camping-perkulatorkaffebryggaren, fyllt på spritkannan och satt och väntade med spänning....
men inget strömavbrott....
Ett himla gnäll när strömmen går för folk på nyheterna, fler borde vara fotogenpryl samlare .....

SL!
Jukka
-
Här i uddevalla var det översvämmat..hadde för en stund sen inte gått tillbaks helt och hållet