Hejsan,
Har ett stort problem med min dator.
När jag går in på denna härliga sida så låser sig sidan, har bara detta problem med just denna sidan. Alla andra sidor jag testar funkar, upplever detta som märkligt.
Jag hade virus tidigare men det kanske ligger kvar nåt som spökar.
Ingen idé att jag förklarar mer, det är bättre nån kunnig ställer de rätta frågorna...
Hoppas på hjälp...lite tröttsamt o bara använda tapatalk.
Mvh
Jonas
Datorstrul...
Datorstrul...
Saknar du något? Köp det!
Re: Datorstrul...
Skumt...Zanoj skrev: När jag går in på denna härliga sida så låser sig sidan, har bara detta problem med just denna sidan. Alla andra sidor jag testar funkar, upplever detta som märkligt.
Börja med att prova med annan webläsare typ Firefox eller googles.... vad den nu heter..
återkom med resultatet.
SL!
Jukka
Sv: Datorstrul...
Efter ett tag när sidan varit framme kommer denna rutan fram:
A script on this page is causing IE to run slowly. If it continus to run, your computer might become unresponsive.
A script on this page is causing IE to run slowly. If it continus to run, your computer might become unresponsive.
Funkar med Firefox, stort tack Jukkajukka_t skrev:Skumt...Zanoj skrev: När jag går in på denna härliga sida så låser sig sidan, har bara detta problem med just denna sidan. Alla andra sidor jag testar funkar, upplever detta som märkligt.
Börja med att prova med annan webläsare typ Firefox eller googles.... vad den nu heter..
återkom med resultatet.
SL!
Jukka

/jonas
Nu skall du ju inte byta tillbaka till IE, men om du absolut vill, gå in i inställningar och prova "återställ standardinställningar"Zanoj skrev: Funkar med Firefox, stort tack Jukka![]()
Skall du köra Firefox vilket jag rekommenderar varmt, ta hem pluginen adblocket plus så slipper du massa reklam
på websidor...
SL!
Jukka
Kommer behålla Firefox, upplever att denna sökmotorn är betydligt snabbare.jukka_t skrev:Nu skall du ju inte byta tillbaka till IE, men om du absolut vill, gå in i inställningar och prova "återställ standardinställningar"Zanoj skrev: Funkar med Firefox, stort tack Jukka![]()
Skall du köra Firefox vilket jag rekommenderar varmt, ta hem pluginen adblocket plus så slipper du massa reklam
på websidor...
SL!
Jukka
Men...hittar inte nån knapp för favoriter, får kanske lägga till det själv?
/jonas
Tryck visa/verktygsfält uppe i övre hörnet, sen väljer du vad du vill se däruppe.Zanoj skrev:jukka_t skrev: Kommer behålla Firefox, upplever att denna sökmotorn är betydligt snabbare.
Men...hittar inte nån knapp för favoriter, får kanske lägga till det själv?
/jonas
SL!
Jukka