Primusträffen 2014

Albert Arvidsson
Inlägg: 23
Blev medlem: sön 01 aug 2010, 17:10

Primusträffen 2014

Inlägg av Albert Arvidsson »

Förgasarvänner !
Nu är det bestämt var & när Primusträffen 2014 äger rum, i Örebro på Gustavsviks Camping, http://www.gustavsvik.se/ den 29:e till den 31:e Augusti. Var & en bokar som vanligt sitt boende, gärna med någon kamrat eller varför inte flera kamrater ? Alltid roligt att träffas & alltid roligt med nya ansikten, ja de gamla är roliga de också. På programmet står det som vanligt möjligheter att byta apparater & reservdelar med varandra, några föredrag om & kring våra kära apparater & så lite verkstadsutbildning, där ni bl. a kommer att få se hur man inte bara kan utan ska löda, när detta behövs på en apparat. Så nu vet ni vad ni ska göra sista helgen i Augusti, om ni nu inte redan visste det. Skriv upp frågorna ni har om & kring apparaterna, så skall ev. mörker & kyla, skingras i ljuset & värmen från stormlyktor, kök & blåslampor. Så tag med gott humör, bränsle & glöm inte tändstickorna !

Pumpa på tills vi ses / Albert Arvidsson
Användarens profilbild
jukka_t
Webbplatsadministratör
Inlägg: 1522
Blev medlem: lör 27 mar 2010, 08:41
Ort: Göteborg

Re: Primusträffen 2014

Inlägg av jukka_t »

.

Trevligt Albert !!

Kollade lite snabbt på stugområdet med Google earth, ser kanonbra ut med samlade stugor, bild:

Bild


277km blir det för mig, helt ok....

SL!
Jukka
Lilor
Inlägg: 44
Blev medlem: sön 10 okt 2010, 22:18

Re: Primusträffen 2014

Inlägg av Lilor »

Ujujuj, som de säger i Närke; en hel kilometer hemifrån. Hoppas jag är ledig och kan "hälsa på"!

/Conny
belsebub
Inlägg: 12
Blev medlem: mån 05 sep 2011, 19:15

Re: Primusträffen 2014

Inlägg av belsebub »

Hej Albert!
Är det bestämt något speciellt tema? Ett förslag är större värmeapparater.
Glad påsk!
Stickan
janz
Inlägg: 9
Blev medlem: ons 13 okt 2010, 17:59

Re: Primusträffen 2014

Inlägg av janz »

Hej!

Som Örebroare och ny här vill jag visa mitt intresse för komma på träffen. Men bo på Gustavsvik femstjärnigt nja det hoppar jag över som Örebroare och då nyss hemma från fjället skulle kännas konstigt. Finns det något program och kostnad eller annat jag ska veta?

Janne Z
Användarens profilbild
jukka_t
Webbplatsadministratör
Inlägg: 1522
Blev medlem: lör 27 mar 2010, 08:41
Ort: Göteborg

Re: Primusträffen 2014

Inlägg av jukka_t »

Hej Janne.

Det finns inga mer kostnader förutom för boendet.

Program brukar det finnas men den kommer nog lite längre fram.

SL!
Jukka
janz skrev:Hej!

Som Örebroare och ny här vill jag visa mitt intresse för komma på träffen. Men bo på Gustavsvik femstjärnigt nja det hoppar jag över som Örebroare och då nyss hemma från fjället skulle kännas konstigt. Finns det något program och kostnad eller annat jag ska veta?

Janne Z
taxidriver
Inlägg: 586
Blev medlem: ons 05 maj 2010, 08:47
Ort: Uddevalla

Re: Primusträffen 2014

Inlägg av taxidriver »

Kan tyvär meddela att jag förmodligen inte kan komma på årets träff pga en närstående stamcellstransplantation.
bandvagn202
Inlägg: 2
Blev medlem: fre 12 aug 2011, 21:59

Re: Primusträffen 2014

Inlägg av bandvagn202 »

I år finns det nog chans att slippa bli bortlurad på jobb denna helg !! å inte är det långt heller!
Användarens profilbild
jukka_t
Webbplatsadministratör
Inlägg: 1522
Blev medlem: lör 27 mar 2010, 08:41
Ort: Göteborg

Re: Primusträffen 2014

Inlägg av jukka_t »

.

Det börjar närma sig !

Har redan börjat snegla på kartonger på jobbet och har tagit ut semesterdag på fredagen...

Spännande...

SL!
Jukka
Användarens profilbild
Tive
Inlägg: 93
Blev medlem: mån 24 maj 2010, 14:19

Re: Primusträffen 2014

Inlägg av Tive »

Hejsan

Kul att det snart är dags ! och att träffen är bara några kilometer hemifrån ! det är man inte bortskämd med. Dessvärre fyller svärmor 60, så det blir till att komma och gå lite grann.

Mvh Tive
Skriv svar