Dansk lampesamlere møde

Användarens profilbild
Nils_S

Dansk lampesamlere møde

Inlägg av Nils_S »

Hej

Sidste weekend holdt vi et lille møde for nogle stykker lampesamlere i Danmark. De fleste samlere her i Danmark kender ikke hindanden, men nu vil vi prøve at gøre noget ved det. Vi var 5 stykke denne gang, men jeg ved der findes flere rundt omkring i landet.

Mødet blev holdt på en lille campingplads på Fyn som hed Røjle Klint. Desværre havde vi ikke held med vejret, men alt andet gik godt. Min svoger og jeg havde lejet en hytte med god plads, så det blev brugt flittigt. Alle havde nogle lamper med for at vise, så der var nok at se på og tale om.

Her er nogle billeder fra lørdagen. På det første ser vi Bo, Bjørling og Verner. Bo er meget glad for Coleman lamper og havde et par spændende eksemplare med (plus andre mærker).
20100508_1.jpg
20100508_1.jpg (91.53 KiB) Visad 4750 gånger
Det næste billede viser mange af de lamper som blev taget med. Der var mange lande representeret.
20100508_2.jpg
20100508_2.jpg (87.42 KiB) Visad 4750 gånger
Det sidste billed viser Verner og Niels Christian.
20100508_3.jpg
20100508_3.jpg (89.28 KiB) Visad 4750 gånger
Vi blev nogenlunde enige om at der skal holdes et par møder om året og det næste blive sidste weekend i September. Denne gang et eller andet sted på Sjælland. Forhåbentlig kan vi finde flere som har lyst til at være med.
Mvh
Nils
Användarens profilbild
jukka_t
Webbplatsadministratör

Re: Dansk lampesamlere møde

Inlägg av jukka_t »

.

Trevligt med lampträff i Danmark.

Hoppas du bjöd in dom på träffen i Falköping i höst och till detta forum.

Var det nån som hade några extraordinära lampor med sig?

Hade vart fint med en träff i Danmark, landet där man kan gå in i vilken affär som helst
o köpa Dansktillverkad Hof och grön Tuborg på glasflaska och 30 flaskor i varje back....

Här får vi nöjja oss med Svensktillverkad Hof :-/, inte alls samma smak...

SL!
Jukka
Användarens profilbild
Nils_S

Re: Dansk lampesamlere møde

Inlägg av Nils_S »

Jukka skrev:Hoppas du bjöd in dom på träffen i Falköping i höst och till detta forum.
Selvfølgelig gjor jeg det. Nu må vi se om der nogen som bider på. :)
Jukka skrev:Var det nån som hade några extraordinära lampor med sig?
Der var ikke så meget ekstraordinær. Jeg syntes at det var spændende at se en Graetzin. Der er stor lighed til en Radius 107.
20100508_4.jpg
20100508_4.jpg (65.55 KiB) Visad 4744 gånger
Jukka skrev:Hade vart fint med en träff i Danmark, landet där man kan gå in i vilken affär som helst
o köpa Dansktillverkad Hof och grön Tuborg på glasflaska och 30 flaskor i varje back....

Här får vi nöjja oss med Svensktillverkad Hof :-/, inte alls samma smak...
Jo, jeg nød nogle stykker Tuborg i løbet af weekenden. :D De er dog billiger at købe på dåse i Tyskland. Der findes faktisk udmærket øl i Sverige, man skal bare lede lidt efter det. ;)
Mvh
Nils
Skriv svar