Hur är det möjligt, nu är det Fredag igen!

Användarens profilbild
jukka_t
Webbplatsadministratör

Hur är det möjligt, nu är det Fredag igen!

Inlägg av jukka_t »

.

Helt otroligt va veckorna susar förbi, kanske dags att ta ett snack med bank-gubben om
pensionssparande så man slipper leva på att sälja sina kära lampor på ebay för mat när
man går i pension...

Jag har en hård helg framför mig!

Idag Fredag är det bastu hos brossan och det kommer flera kompisar och då lär man
inte bli poppis om man sitter o tar en sockerdricka, nää, blir säkert massa öl och Whisky
och troligtvis fyrhjulsdrift hem nångång i soluppgången när man suttit o diskuterat
världsproblemen hela natten.

På lördag blir det Texas Longhorn ( http://www.texassmokehouse.se/web/v2/Longhorn.aspx )
och efter det blir det "white corner reunion" på avenyn troligtvis fram tills det stänger 05:00

Huhuh, ett hårt jobb men nån måste göra det.

;-)

SL!
Jukka
Användarens profilbild
daniel granath

Re: Hur är det möjligt, nu är det Fredag igen!

Inlägg av daniel granath »

Då framstår min fedag och helg som rena PRO reklam födelsedagskalas fredag sen blir det tunnbröds bak med grannarna på lördag men det bästa med brödbaket är ju den stenugnsbakade pizzan på kvällen och dom kalla hofarna man får efteråt.... :D

Får göra upp eld redan i kväll så man får sig en öl eller två funderar på att köra igång mina oanvända optimus 200 i kväll med om det finns tid har våndats av och ann om jag ska tända dom eller inte! men då tänkte jag så här vafan jag har ju köpt dom och då måste jag ju kuna använda dom med.... eller hur?

Trevig helg Danne
snʇɐʇs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐ1ʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Användarens profilbild
jukka_t
Webbplatsadministratör

Inlägg av jukka_t »

daniel granath skrev: så här vafan jag har ju köpt dom och då måste jag ju kuna använda dom med.... eller hur?
Klart du skall använda dom!

Min fredag blev betydligt lugnare än väntat, polarna åkte till stan och jag kände inte för att hänga
med, gick o la mig kl 00:30.

Pigg som en mört idag, rensat hängrännor på morgonen, fullt med barr...

Har en primus 1019 som tittar på mig här på golvet undrandes när han skall få sin renovering...

SL!
Jukka
Användarens profilbild
daniel granath

Får nog ta och ta en dubbel oskuld nån dag blev inte igår körde bara lite radius 107.

och ikväll är jag helt slut efter en dag i bagarstugan vart en hel del tunnbröd och tjockbulla från dalarna recept från min svåger, mjuktunnbröd med massa sirap och socker gott och sött...

nu blir det film framför tv och en kall hof :D

Danne
snʇɐʇs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐ1ʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Användarens profilbild
tomas

Inlägg av tomas »

F*n jag missade fredan och hela helgen, inte en fotogenpryl hann jag med och tända. Massa annat kom i vägen :twisted: .
Kompenserar detta med att börja veckan med lite fotogen förbrukning.
En helt vanlig måndags middag, borde kanske vara lag på att dom ska se ut i denna stil.
Bild

/T
Användarens profilbild
daniel granath

Såg riktigt mysigt det ut :D

PÅ söndag fick jag lite tid över så jag startade

Radius 107 ett måste helt klart min favorit riktigt kul har snart kört upp två liter tenol i den :D
Radius 119
Tilly FL6
Opimus 200 x3 varav två oanvända ( viewtopic.php?f=16&t=266 )

Danne
Skriv svar