Primusträff 2012, 24-26 augusti

Användarens profilbild
jukka_t
Webbplatsadministratör
Inlägg: 1524
Blev medlem: lör 27 mar 2010, 08:41
Ort: Göteborg

Re: Primusträff 2012, 24-26 augusti

Inlägg av jukka_t »

.

Väderprognosen för Vadstena bara halvbra ut inför helgen.

http://vader.tv4.se/vader/Sverige/Vadstena/10d/2665902

SL!
Jukka
Hacke
Inlägg: 28
Blev medlem: tor 29 apr 2010, 16:03
Ort: Borensberg
Kontakt:

Re: Primusträff 2012, 24-26 augusti

Inlägg av Hacke »

Tack för en trevlig fredagskväll! Roligt att få ett ansikte på alla man träffat här på forumet. Roland, Joakim och Jukka - tack för gästfriheten och den mycket goda måltiden. Vielen Dank, sehr gut!

/Rickard "Hacke" Staaf
Användarens profilbild
Fyrtorn
Inlägg: 45
Blev medlem: ons 09 mar 2011, 19:39

Re: Primusträff 2012, 24-26 augusti

Inlägg av Fyrtorn »

Jag hade också jätte-trevligt, som sagt, roligt o träffa nytt folk som man bara kända från nätet. :mrgreen:

Förresten, blev det något med tävlingen detta år? Jag har nog missad det där... Jag tror att vi får anordna någon inskrivning, där man kan anmäla sig här på forumet. Beroende på intresse bestämmer vi en tid? Vad tycker ni?
Användarens profilbild
jukka_t
Webbplatsadministratör
Inlägg: 1524
Blev medlem: lör 27 mar 2010, 08:41
Ort: Göteborg

Re: Primusträff 2012, 24-26 augusti

Inlägg av jukka_t »

Blev ingen tävling...
Vet inte varför..... helgen bara rusade förbi..

SL!
Jukka

Fyrtorn skrev: Förresten, blev det något med tävlingen detta år? Jag har nog missad det där... Jag tror att vi får anordna någon inskrivning, där man kan anmäla sig här på forumet. Beroende på intresse bestämmer vi en tid? Vad tycker ni?
taxidriver
Inlägg: 586
Blev medlem: ons 05 maj 2010, 08:47
Ort: Uddevalla

Re: Primusträff 2012, 24-26 augusti

Inlägg av taxidriver »

Jukkas militärfärgade coleman med dubbelstrumpa hade nog varit en vinnare oavsett....Den stog ju lös långt fram på sönda morgonen :D Vet inte vad klockan var när du stängde av den?

Verkar ju som att colemans bensinlyktor är väldigt bränslesnåla...Märktes ju om inte annat när det skulle tankas ;)

Ni får i vilket fall ha tack för en väldigt fin och trevlig helg alla som var där i år.
Användarens profilbild
stepside55
Webbplatsadministratör
Inlägg: 727
Blev medlem: lör 27 mar 2010, 13:30
Ort: Svartö

Re: Primusträff 2012, 24-26 augusti

Inlägg av stepside55 »

kan bara instämma med alla innan, tack för trevligt sällskap och en trevlig vistelse. Tycker det är buskul att folk som inte känner varandra så mycket innan kan få en sådan bra gemenskap.
mvh
Joakim
Skriv svar