Ovanligt optimuskök

taxidriver
Inlägg: 586
Blev medlem: ons 05 maj 2010, 08:47
Ort: Uddevalla

Ovanligt optimuskök

Inlägg av taxidriver »

Användarens profilbild
jukka_t
Webbplatsadministratör
Inlägg: 1522
Blev medlem: lör 27 mar 2010, 08:41
Ort: Göteborg

Re: Ovanligt optimuskök

Inlägg av jukka_t »

Har kollat in den, klart fräck, inga bud ännu....
Hade vart fint o steka bacon på den primusträffen 2014 ;-)

Själv ligger jag lågt med inköp just nu, skall bygga garage i sommar, äntligen !

SL!
Jukka

taxidriver
Inlägg: 586
Blev medlem: ons 05 maj 2010, 08:47
Ort: Uddevalla

Re: Ovanligt optimuskök

Inlägg av taxidriver »

Ja garage e ju en viktig tillgång i en mans liv :D Han som säljer detta kök har jag handlat av förut och har varit bra att ha och göra med....önskar bara att det hade varit ett lägre utgångspris så att budgivningen kommit i gång, men med tanke på hur pass ovanligt det är så är det nog värt det för den som har råd
Användarens profilbild
jukka_t
Webbplatsadministratör
Inlägg: 1522
Blev medlem: lör 27 mar 2010, 08:41
Ort: Göteborg

Re: Ovanligt optimuskök

Inlägg av jukka_t »

.

Jag är övertygad om att det blir extra krispiga och goda Bacon på detta kök, så kör
på Mattias ;-)

SL!
Jukka

taxidriver skrev:Ja garage e ju en viktig tillgång i en mans liv :D Han som säljer detta kök har jag handlat av förut och har varit bra att ha och göra med....önskar bara att det hade varit ett lägre utgångspris så att budgivningen kommit i gång, men med tanke på hur pass ovanligt det är så är det nog värt det för den som har råd
taxidriver
Inlägg: 586
Blev medlem: ons 05 maj 2010, 08:47
Ort: Uddevalla

Re: Ovanligt optimuskök

Inlägg av taxidriver »

ja de hade ju varit något...hmm. Jag kan däremot rekomendera ica's torrsaltade alspånsrökta bacon. Den är lite dyrare men är klart värd det. Tänk att det går å få tag på bacon som e gjort som bacon ska vara gjort :o . Man behöver tex inte tillsätta något fett ens i gjutjärnspanna så som man behöver med Scan's rökaromsdränkta slabb
Skriv svar