Primusträff 2020. 28 till 30 Augusti, i Karlsborg

Albert Arvidsson
Inlägg: 23
Blev medlem: sön 01 aug 2010, 17:10

Primusträff 2020. 28 till 30 Augusti, i Karlsborg

Inlägg av Albert Arvidsson »

God morgon på er alla, hoppas att ni alla mår bra och har sluppit detta djävulskapet Corona, som ställt tillvaron upp och ner för många människor. Nåväl, efter att funderat länge, kanske för länge, samt att en del av er hört av sig och undrat, så gör vi slag i saken, årets Primusträff blir av, vi träffas i Karlsborg på Karlsborgs Camping, http://karlsborgscamping.se/, 28 till 30 Augusti. Som brukligt så bokar/ordnar var och en sitt eget boende. Finns det något program/tema för årets träff undra kanske någon ? Svaret är nej, men det hindrar inte att någon känner sig hågad att visa/prata/fråga om något, eller hur ? Jag vill med en gång också meddela att det är inte säkert att jag själv kommer till Karlsborg, jag ska försöka att göra det, men precis som Orsa kompani så lovar jag inget bestämt. Trots allt är det alla ni andra som är viktigast, det är ert intresse för och om våra apparater som är huvudsaken, inte undertecknads person. Se nu till att hålla er friska, är glass i värmen, det är jättegott !
Med soliga och varma hälsningar till er alla, Albert
taxidriver
Inlägg: 586
Blev medlem: ons 05 maj 2010, 08:47
Ort: Uddevalla

Re: Primusträff 2020. 28 till 30 Augusti, i Karlsborg

Inlägg av taxidriver »

klart du kommer vara saknad om du inte kan komma,vet du om Roland kommer i år?
Skriv svar