Grattis

Per-Ola
Inlägg: 6
Blev medlem: tis 30 mar 2010, 22:21

Grattis

Inlägg av Per-Ola »

Hej

Kul att vi fått ett nytt forum, började bli lite dött på det förra, synd för där finns ju många godbitar när det gäller tips och ideer.
Lycka till med detta nya forum, skall försöka skicka in inlägg så gott det går, hoppas på en nytändning och då menar jag inte bara
blåslampan ute i garaget. Kan vi på detta forumet ha en sektion för STORA fotogen prylar (gamla traktorer som går på fotogen) ?

Hälsningar Per-Ola
Användarens profilbild
jukka_t
Webbplatsadministratör
Inlägg: 1524
Blev medlem: lör 27 mar 2010, 08:41
Ort: Göteborg

Re: Grattis

Inlägg av jukka_t »

Per-Ola skrev: Kul att vi fått ett nytt forum, började bli lite dött på det förra, synd för där finns ju många godbitar när det gäller tips och ideer.
Lycka till med detta nya forum, skall försöka skicka in inlägg så gott det går, hoppas på en nytändning och då menar jag inte bara
blåslampan ute i garaget. Kan vi på detta forumet ha en sektion för STORA fotogen prylar (gamla traktorer som går på fotogen) ?
Förhoppningsvis kommer Swedlamp att fortsätta gå paralellt med detta forum precis som FFs Yahoo mailinglista.

Traktorer... ja.. jag harju själv en fotogendriven T22a.. men det finns större/bättre forum för traktorer redan så...
men man kanju skriva om sin traktor under övrigt.

SL!
Jukka
Skriv svar