Vår-träff (Inställd)

Användarens profilbild
stepside55
Webbplatsadministratör
Inlägg: 727
Blev medlem: lör 27 mar 2010, 13:30
Ort: Svartö

Vår-träff (Inställd)

Inlägg av stepside55 »

Hej
Tänkte höra om det finns något intresse att samlas andra helgen i Maj , 7/8 Maj.

Temat är enkelt, bränna så mycket fotogen som möjligt , samtidigt som man har det trevligt och pysslar med sina lampor och kök. Är inte tänkt som någon stor eller jätte organiserad träff, bara under enkla former träffas o utbyta erferenheter o skratta lite.

Den tilltänkta platsen är Sävsjö camping ( http://www.savsjocamping.se/index.php ). Finns stugor och om någon kommer med buss eller vill tälta så verkar allt ligga väldigt nära varandra. Ligger på hyfsat rättvist avstånd för alla i södra sverige (jag hukar mig och ber om ursäkt till alla norröver). Åker upp på Lördagen och hem på Söndagen (för de som stannar över åtminstone).

Då det inte är några planerade arrangemang så tycker jag vi kör redan om 4-5 stycken är intresserade. Under det så blir det kanske lite ensamt?

mvh
Joakim
Användarens profilbild
jukka_t
Webbplatsadministratör
Inlägg: 1524
Blev medlem: lör 27 mar 2010, 08:41
Ort: Göteborg

Re: Vår-träff

Inlägg av jukka_t »

.

Jag hänger med!

SL!
Jukka
Användarens profilbild
jukka_t
Webbplatsadministratör
Inlägg: 1524
Blev medlem: lör 27 mar 2010, 08:41
Ort: Göteborg

Re: Vår-träff

Inlägg av jukka_t »

Ser väldigt bra ut med stugorna nära varanda...

Bild

SL!
Jukka
Bent Jensen
Inlägg: 57
Blev medlem: sön 23 jan 2011, 22:16
Ort: Hørup pr. Slangerup, Danmark

Re: Vår-träff

Inlägg av Bent Jensen »

Vågar nästen inte säja så, men då kan dom alla brinna ner på een uptänding :mrgreen:
Nej, nu till allvaret: Kan tyvärr inte komme, min kusin har konfirmation den helg, brorsans fru kommar aldrig att förlåte mig, då brorsan troligen ville åke med... Hoppas ni får ett bra möte, kom nu ihåg billdar!
Användarens profilbild
jukka_t
Webbplatsadministratör
Inlägg: 1524
Blev medlem: lör 27 mar 2010, 08:41
Ort: Göteborg

Re: Vår-träff

Inlägg av jukka_t »

.

Även oregistrerade användare är välkommna, vet att det finns en hel del sådanna här.

SL!
Jukka
Lasse T
Inlägg: 64
Blev medlem: mån 29 mar 2010, 21:18

Re: Vår-träff

Inlägg av Lasse T »

Jag kan ju inte direkt skylla på avståndet så troligen kommer jag att vara med. Kan dock inte säga helt säkert ännu då det händer ganska mycket i Maj. Jag återkommer så fort jag vet säkert.

Lasse
Användarens profilbild
stepside55
Webbplatsadministratör
Inlägg: 727
Blev medlem: lör 27 mar 2010, 13:30
Ort: Svartö

Re: Vår-träff

Inlägg av stepside55 »

Lasse T skrev:Jag kan ju inte direkt skylla på avståndet så troligen kommer jag att vara med. Kan dock inte säga helt säkert ännu då det händer ganska mycket i Maj. Jag återkommer så fort jag vet säkert.
Lasse
Vore kul att ses igen Lasse
mvh
Joakim
taxidriver
Inlägg: 586
Blev medlem: ons 05 maj 2010, 08:47
Ort: Uddevalla

Re: Vår-träff

Inlägg av taxidriver »

Hadde varit trevligt. beror lite på hur hon jobbar...Och så ska husvagnen in på besiktning :roll:
Användarens profilbild
Zanoj
Inlägg: 198
Blev medlem: tis 30 mar 2010, 20:40
Ort: Tranås

Re: Vår-träff

Inlägg av Zanoj »

Fantastiskt initiativ...men jag är uppbokad på hotell i Jönköping hela helgen :evil:

mvh Zanoj
Saknar du något? Köp det!
Användarens profilbild
Fyrtorn
Inlägg: 45
Blev medlem: ons 09 mar 2011, 19:39

Re: Vår-träff

Inlägg av Fyrtorn »

Vet ej om vi kan komma, vi ska kanske åka på semester.

Om vi inte är på semester kommer vi med 2 personer.
Skriv svar