Fina FL6or nära Vadstena...

Användarens profilbild
jukka_t
Webbplatsadministratör

Fina FL6or nära Vadstena...

Inlägg av jukka_t »

.

För er som alltid önskat er en (eller två) Tilley Fl6or så finns det två riktig fina
nära Vadstenaträffen ->

http://www.blocket.se/ostergotland/Till ... w=3&last=1

SL!
Jukka
taxidriver

Re: Fina FL6or nära Vadköping...

Inlägg av taxidriver »

Vadköping??? har träffen flyttat :D . Fick tidigarelagt cellgiftsbehandlingen 2 dagar bla pga att frun fyller år samma dag jag skulle haft det egentligen..så att beroende på hur man känner sig så kanske man dyker upp..

Undrar föresten om det är samma snubbe som försöker få 6000kr för sin fl6 på tradera?
Användarens profilbild
jukka_t
Webbplatsadministratör

Inlägg av jukka_t »

jukka_t skrev:.

För er som alltid önskat er en (eller två) Tilley Fl6or så finns det två riktig fina
nära VadSTENAträffen ->

http://www.blocket.se/ostergotland/Till ... w=3&last=1

SL!
Jukka
Användarens profilbild
jukka_t
Webbplatsadministratör

Inlägg av jukka_t »

.

Vet inte vart jag fått vadköping ifrån, säger det till folk och kan inte få det ur huvudet :-)

SL!
Jukka
Användarens profilbild
Christer

Inlägg av Christer »

taxidriver skrev:Undrar föresten om det är samma snubbe som försöker få 6000kr för sin fl6 på tradera?
Jag lurade också på det när jag såg Blocketannonsen.
Isåfall gäller nog priset per styck, och inte för båda.
Det är ett riktigt rövarpris eftersom dessa knappast är ovanliga (Vattenfall använde dom, och alla jag sett kommer från Motala kraftstation, vilket säkert dessa Östgötar också gör).
Just denna svenskanpassade modell är dock väldigt praktisk med sin kedjeupphängning så att man kan smacka upp lampan i ett lämpligt träd eller annan stolpe.
Lilor

Re: Fina FL6or nära Vadstena...

Inlägg av Lilor »

Ok guys så här är det :geek: ........

Wadköping är ett kulturreservat med bevarade byggnader från Örebro Stad (min hemstad sedan 37 år), från 1700 talet till tidigt 1900-tal. Detta reservat började uppföras på 60-talet i nedre delen av Stadsparken och har bl.a varit platsen där den klassiska TV serieversionen av Markurells i Wadköping spelades in.

Vadstena är en stad vid Vättern 17 km söder om Motala som har anor från tidigt 1000-tal och där Heliga Birgitta grundade ett kloster på 1300-talet. 1 km norr om Vadstena vid Vättern finns en lång fin sandstrand och camping, där årets Primusträff ska hållas.

Motala vid Vättern (min födelse och barndomstad ) är en stad som uppstod som en följd av byggandet av Göta Kanal i början av 1800 talet. Byggherre av kanalen liksom av staden Motala var Baltzar von Platen. För historie- och teknikintresserade finns den svenska industrialismens vagga vid Motala Verkstad (museum) och även ett Motormuseum vid Motala hamn. Ha en bra träff önskar........

/Conny C
Skriv svar