Radius på Tradera

Användarens profilbild
optipri

Radius på Tradera

Inlägg av optipri »

Jag vet inte om någon mer upptäckt det, men om man söker på Radius och väljer sökning i objektbeskrivningen, dyker det upp en massa djäkla auktioner på klänningar. :evil: Och det trots att det inte finn nåt Radius med i beskrivningen.
Jag har påpekat för deras support, får se vad svaret blir.

Bosse
Användarens profilbild
jukka_t
Webbplatsadministratör

Re: Radius på Tradera

Inlägg av jukka_t »

optipri skrev:Jag vet inte om någon mer upptäckt det, men om man söker på Radius och väljer sökning i objektbeskrivningen, dyker det upp en massa djäkla auktioner på klänningar. :evil: Och det trots att det inte finn nåt Radius med i beskrivningen.
Jag har påpekat för deras support, får se vad svaret blir.
Jepp, har sett dom, ofta väldigt tjusiga/kurviga kvinnor på bilderna så man blir störd i sitt Radius-sökande ;-)

SL!
Jukka
Användarens profilbild
optipri

Inlägg av optipri »

Det verkar som om damerna är väldigt fruktsamma och ynglar av sig. Nu kan man få hela sidor med dom.
Har fått svar från Traderas support. Tydligen ingår radius i nån form av html kod :? och därför kommer dom med vid sökning.
Fick inget svar på om det kommer att åtgärdas eller ej, liväl som jag inte fick nåt svar på när dom tänker utöka sökfunktionen så att man kan undanta ord.
Misstänker att det inte händet nåt. :x så vi får väl dras med kjoltygen.

Bosse
Ljusbringaren

Inlägg av Ljusbringaren »

Hej Bosse!

Har bidragit med ett klagomål till supporten alldeles nyss angående dessa radiusbrudar.

Tradera har ju en kass sökfunktion i övrigt. Det borde ju gå att spara undan en favoritsökning med diverse sökord, samt att visa de senaste inlagda först hela tiden.

/ Ljusbringaren
Ljusbringaren

Inlägg av Ljusbringaren »

Hej!

Har fått svar idag från supporten att de skall kolla på detta. Om de inte fixar detta skall jag jaga på dem. Det här är inte så svårt att fixa till (jobbar delvis med liknade saker).

Mvh / Ljusbringaren

Ps Om det är någon som har en Primus spritkopp till övers så är jag intresserad (saknar en till en bordlampa 994).
Skriv svar